Recenzja Astro Bot (PlayStation 5)

Astro Bot to najnowsze dzieło studia Team Asobi, które zdobyło uznanie za swoje innowacyjne podejście do platformówek 3D.

Recenzja gry Until Dawn Remake

Until Dawn Remake wprowadza kilka nowości, ulepszoną oprawę graficzną opartą na silniku Unreal Engine 5 i inną perspektywę kamery. Odświeżenie na swoje barki wzięło studio Ballistic Moon, ale czy miało to jakikolwiek sens?

Recenzja gry Skydance’s BEHEMOTH VR

Studio Skydance Games jak dotąd zasłynęło przede wszystkim ze świetnie przyjętej serii Walking Dead: Saints & Sinners, jednak tym razem podjęło się prawdziwego wyzwania i postawiło na zupełnie nowe IP. Behemoth to gra osadzona w mrocznym świecie fantasy, która obiecuje wyjątkową mieszankę walki, zagadek i eksploracji.

Recenzja Legacy of Kain Soul Reaver 1&2 Remastered

Teraz studio Aspyr dało nam remastery dwóch najbardziej ikonicznych odsłon serii: Soul Reaver i Soul Reaver 2. Czy te odświeżone wersje potrafią uchwycić ducha oryginałów, czy też są jedynie powierzchowną aktualizacją?

Pierwsze wrażenia z New Arc Line – steampunkowy RPG z dużym potencjałem

New Arc Line to nowe steampunkowe CRPG, które ostatnio zadebiutowało w programie wczesnego dostępu Steam. Akcja jest tu osadzona w świecie rozdartym konfliktem między magią a technologią, a mechanizmy rozgrywki czerpią garściami z największych klasyków gatunku.

Recenzja Dragon Age: The Veilguard

Dragon Age: The Veilguard to mogła być gra, którą zapamiętałbym na lata, ale zbyt wiele uproszczeń i ugrzecznienie całej zabawy sprawiło, że otrzymałem po prostu bardzo solidnego akcyjniaka w pięknym świecie pozbawionym głębi.

Recenzja Two Falls (Nishu Takuatshina)

Two Falls (Nishu Takuatshina) opowiada historię osadzoną w XVII-wiecznej Kanadzie, w czasach kolonizacji francuskiej i pierwszych kontaktów z rdzennymi mieszkańcami. To w pełni nastawiona na narrację przygoda, która oferuje zderzenie dwóch odmiennych kultur.

Recenzja Metro Awakening VR

Metro Awakening to produkcja stworzona w pełni z myślą o wirtualnej rzeczywistości, która cechuje się doskonałym odwzorowaniem wykreowanego przez Dmitrija Głuchowskiego świata, niezwykle przytłaczającą atmosferą i bardzo solidnie zrealizowanymi mechanikami rozgrywki.

Recenzja Horizon Zero Dawn Remastered

Nie da się ukryć, że Horizon Zero Dawn Remastered to bardzo udane odświeżenie i to na nieporównywalnie większą skalę niż w przypadku wielu podobnych projektów. To zdecydowanie definitywne doświadczenie, które pierwszy raz warto poznać tylko w tej formie.

Recenzja SONIC X SHADOW GENERATIONS

Sonic X Shadow Generations to tytuł, który oddaje hołd zarówno klasycznym odsłonom serii, jak i bardziej współczesnym przygodom niebieskiego jeża i jego rywala, Shadowa. SEGA dostarczyła tu złożone doświadczenie, które powinno przyciągnąć nie tylko fanów uniwersum, ale także nowych graczy, którzy poszukują niesamowicie dynamicznej rozgrywki.

Recenzja gry Worshippers of Cthulhu (wczesny dostęp)

Worshippers of Cthulhu oddaje klimat pana Lovecrafta i nie ma się czego wstydzić w gatunku symulatorów budowania miast.

Recenzja gry Voidwrought – w oczekiwaniu na Silksong

Voidwrought to tytuł od szwedzkiego studia Powersnake, który garściami czerpie z klasyki gatunku metroidvania i próbuje wyróżnić się dzięki mrocznej, ręcznie rysowanej oprawie mocno inspirowanej uwielbianym przez graczy Hollow Knightem.

Recenzja gry Metaphor: ReFantazio

Metaphor: ReFantazio to gra, która odważnie bierze to, co najlepsze z poprzednich produkcji ATLUS, dodaje kilka nowości i dzięki temu oferuje doświadczenie nie tylko unikalne, ale i zapadające w pamięć. To niesamowite dzieło w świecie gier fabularnych, które jak dla mnie z powodzeniem aspiruje do miana najlepszej produkcji w 2024 roku.

Diablo 4: Vessel of Hatred – recenzja dodatku, który namiesza w Sanktuarium

Diablo 4: Vessel of Hatred to długo oczekiwany dodatek do hitowego tytułu Blizzarda, który ponownie zabiera nas w głąb mrocznego świata Sanktuarium. Wprowadza nową historię, rozbudowuje mechaniki i zapewnia zupełnie nową klasę – Spirytystę.

Recenzja gry Arizona Sunshine® Remake

Arizona Sunshine Remake to udane odświeżenie bardzo fajnej gry o apokalipsie zombie. Nie znajdziecie tu głębokiej fabuły, ale dynamiczna akcja i walka o przetrwanie wynagradzają to z nawiązką. Bardzo miło było mi tu wrócić!

Recenzja God of War Ragnarok (PC)

Sony dość długo kazało komputerowym graczom czekać na kontynuację God of War, nareszcie i na PC możemy poznać dalsze losy Kratosa i Arteusa. To kolejny bardzo udany port!

Recenzja Greedfall 2 The Dying World (wczesny dostęp)

Greedfall nie jest już grą akcji, a RPGiem z potyczkami w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem aktywnej pauzy. Z jednej strony jest bardziej taktyczny i wymagający, ale sam system we wczesnym dostępie nie sprawia najmniejszej satysfakcji

Recenzja Crime Scene Cleaners

Skończyłem po 12.5 godzinach Crime Scene Cleaners od President Studio i ani trochę się nie dziwię ocenom tej gry. 97% pozytywnych ocen przy prawie 4200 recenzji to fantastyczny wynik. Do tego pięciocyfrowy peak. Dołączam do peanów, świetnie spędzony czas.

Recenzja Edge of Sanity

Lovecraftowe tajemnicze bóstwa, wszechobecne macki i powykręcane mutanty, tajemnicza korporacja oraz jej eksperymenty. Dodajmy do tego Alaskę lat 60 i mamy gotowy scenariusz na grę grozy i survival horror.

Recenzja Broken Sword – Shadow of the Templars: Reforged

Seria Broken Sword zapisała się na kartach historii jako jedna z najlepszych przygodówek point and click. Przed premierą szóstej części o podtytule Parzival's Stone, twórcy ponownie odświeżyli oryginał i dostosowali go do dzisiejszych standardów. Co zmieniło się w Shadow of the Templars: Reforged?