Ubisoft ujawnił dzisiaj szczegóły ambitnych planów dotyczących Skull and Bones na etapie endgame oraz rozwoju gry po premierze. Tytuł obiecuje ekscytującą podróż na pełnym morzu, gdzie gracze staną przed legendarnymi pirackimi lordami, a strategiczne wyposażenie statków oraz kluczowe w pokonywaniu coraz trudniejszych przeciwników.
Endgame i PVP w Skull and Bones
Na etapie endgame gracze w Skull and Bones zmierzą się z wyzwaniami, wyższymi stawkami i sojuszami, które mogą przekształcić się w rywalizację. Przejście od współpracy z Kingpinami do konfrontacji z nimi przyniesie nowe, niebezpieczne wyzwania pirackiego życia. Kontrola nad The Helm, przemytniczym kolosem, pozwoli na budowę własnej kontrabandy poprzez kontrolę szlaków handlowych i inwestycje w ulepszenia operacji.
W grze znajdziemy również podnoszące napięcie działania PvP, takie jak ryzykowne i opłacalne Helm Wagers i Cutthroat Cargo. Gracze będą mogli uczestniczyć w wydarzeniach społecznościowych, zdobywać legendarne mapy skarbów, a tabela liderów zachęcać będzie do ciągłego dążenia na szczyt.
Otwarta beta Skull and Bones
Otwarta Beta Skull and Bones odbędzie się od 8 do 11 lutego w trybie cross-play i cross-progression na PlayStation®5, Xbox Series X | S, oraz Windows PC za pośrednictwem Epic Games Store i Ubisoft Store. Gracze, którzy osiągną Infamy Cap na poziomie 6 otrzymają do 5 ekskluzywnych nagród, w tym unikalne skórki statku, emotki, broń i zwierzaka Pandal Lemur. Postęp z bety będzie przenoszony, co da przewagę graczom po oficjalnej premierze 16 lutego 2024 r.
Premiera i wczesny dostęp do pełnej wersji
Skull and Bones, wspólny projekt Ubisoft Singapore i innych studiów Ubisoft, to kooperacyjna piracka gra akcji RPG z otwartym światem. Tytuł ukaże się 16 lutego 2024 r. z funkcją cross-play i cross-progression na PlayStation5, Xbox Series X | S, Amazon Luna, oraz PC za pośrednictwem Epic Games Store i Ubisoft Store. Subskrybenci Ubisoft+ będą mieli dostęp do gry trzy dni przed oficjalną premierą.
Nie wierzę, że ta gra się uda, ale chciałbym się pozytywnie zaskoczyć. Nie wróżę sukcesów, ale nie obraziłbym się na poważniejsze Sea of Thieves.