Deathbound – ciekawe informacje o zblizającej się premierze gry

Deathbound, najnowszy tytuł od Tate Multimedia oraz Trailforge Studio, zadebiutuje 8 sierpnia na konsolach Xbox Series X|S, Playstation 5 oraz PC. Gra przenosi graczy do świata Zieminal, gdzie od lat toczy się brutalny konflikt pomiędzy Kościołem Śmierci a Kultem Życia. Deathbound wyróżnia się unikalnym systemem drużynowym oraz połączeniem elementów science fiction i średniowiecza, tworząc mroczny i wciągający klimat. Poniżej znajdziecie najciekawsze informacje, którymi podzielił się Microsoft – partner medialny gry.

Kluczowe elementy gry Deathbound

Wyróżniającą mechaniką Deathbound będzie możliwość zdobywania umiejętności, wspomnień oraz tożsamości poległych wojowników napotkanych w świecie gry. Pozwala to na dynamiczne przełączanie się między różnymi stylami walki i osobowościami, co wpływa na rozwój postaci.

Esencje wchłaniane przez gracza kształtują jego drużynę. Deathbound wprowadza rozbudowany system drużynowy, umożliwiający rozwój stylu gry za pomocą drzewek talentów. Tytuł umożliwi bezproblemowe przełączanie się między wojownikami i wykorzystywanie ich umiejętności w zależności od sytuacji.

W trakcie walki możliwe będzie wzywanie mocy poległych wojowników, tworząc różne style ataku i wykonując potężne kombinacje. Tzw. Morphstrikes pozwalają na niszczenie przeciwników z ogromną siłą.

Kluczowe elementy gry Deathbound

Brutalny świat Zieminal

Zieminal to świat, w którym technologiczna przeszłość splata się ze średniowieczną teraźniejszością. Gracze eksplorują Zakazane Miasto Akratya, pełne niebezpieczeństw i brutalistycznej architektury. Miasto jest areną wielkiej krucjaty, a jego mroczne zaułki kryją wiele tajemnic. Każdy boss w Deathbound symbolizuje jeden z pięciu etapów żałoby, co czyni każdą walkę unikalnym wyzwaniem.

Gaming Mode

Gaming Mode

Zapalony gracz i miłośnik technologii. Lubię grać zarówno na PC, jak i konsolach, ale moje największe odkrycie to Steam Deck.

Artykuły: 373
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x