Black Myth: Wukong – najnowsze informacje o grze, platformy docelowe, system walki, gameplay, demo

Game Science zaprezentowała niedawno ekskluzywne demo Black Myth: Wukong przeznaczone niestety tylko na na rynek chiński. Dzięki niemu możemy dowiedzieć się wielu nowych informacji na temat mechanizmów rozgrywki. Czerpiąc inspirację z legendarnej chińskiej opowieści „Podróż na Zachód”, Black Myth: Wukong zagłębia się w przygody Sun Wukonga, Małpiego Króla. Poniżej znajdziecie najnowszy trailer z Gamescomu:


Najważniejsze informacje o Black Myth: Wukong

Pierwotnie gra miała być typową produkcją z gatunku MMORPG, jednak pomysł ostatecznie poszedł do kosza. Black Myth: Wukong, czerpiąc inspirację z takich tytułów jak „Monster Hunter: World”, „God of War” i przede wszystkim „Sekiro: Shadows Die Twice”, postawił na standardową przygodę dla pojedynczego gracza w stylu soulslike.

Trwające 45 minut demo pozwoliło graczom zbadać różne poziomy, napotkać głównych i pobocznych bossów oraz przyjrzeć się bliżej mechanice gry. Na półotwartych mapach spotkamy wielu śmiertelnych wrogów i sporo postaci niezależnych. Gra kładzie nacisk na elementy RPG, pozwalająca na rozbudowane możliwości ulepszania statystyk, czy też korzystanie ze zróżnicowanego ekwipunku.

Gra oferuje dynamiczny system uników i parowania, przypominający takie tytuły jak „Sekiro”. Black Myth: Wukong wprowadza trzy postawy bojowe: Pillar Form, Thrust Form i Smash Form. oraz daje możlwiość skorzystania z ośmiu specjalnych umiejętności bojowych, przekształcająch się w różne formy technik walki i magii.

Największe wrażenie robi tu dynamizm rozgrywki i świetne efekty specjalne towarzyszące starciom. Black Myth: Wukong powstaje pod okiem Nvidii, dzięki czemu zadebiutuje ze wsparciem DLSS i raytracingiem. Oprawa graficzna już teraz robi ogromne wrażenie i mam nadzieję, że do premiery będzie tylko lepiej.

Więcej informacji powinniśmy otrzymać na tegorocznym Gamescomie. Tytuł zostanie zaprezentowany przez Epic Games Store, więc prawdopodobnie będzie dla niego ekskluzywy. Produkcja znajduje się obecnie w zaawansowanej fazie rozwoju i ma zostać wydana latem przyszłego roku na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X|S.


Paweł Mikulski

Paweł Mikulski

Zapalony gracz i miłośnik technologii. Lubię grać zarówno na PC, jak i konsolach, ale moje największe odkrycie to Steam Deck.

Artykuły: 297