Premiera Indiana Jones i Wielki Krąg ze sporym patchem

Dziś na PC oraz konsolach Xbox Series X/S zadebiutowała gra Indiana Jones i Wielki Krąg. Posiadacze subskrypcji Xbox Game Pass Ultimate mogą uzyskać do niej dostęp bez dodatkowych opłat. Wraz z premierą do gry trafiła duża aktualizacja, z której ucieszą się przede wszystkim posiadacze najmocniejszych komputerów.

Indiana Jones i Wielki Krąg – zwiastun premierowy

Na PC dodano pełną obsługę ray tracingu z wykorzystaniem path tracing dla kart graficznych Nvidia. Twórcy zaznaczają, że funkcja wymaga co najmniej 12 GB pamięci VRAM, aby działać optymalnie. Dodatkowo poprawiono wydajność na najbardziej rozbudowanych poziomach w przypadku kart graficznych z 8 GB VRAM oraz rozwiązano problem migotania światła przy wysokiej częstotliwości odświeżania ekranu. Dodatkowo korzystanie z DLSS i HDR jednocześnie nie generuje już artefaktów wizualnych. Twórcy potwierdzili również, że w kolejnych aktualizacjach zostanie dodana obsługa AMD FSR.

Premiera Indiana Jones i Wielki Krąg

Na wszystkich platformach usprawniono wyświetlanie zdjęć w dzienniku, które teraz pojawiają się szybciej po ich zrobieniu. Lista w Księdze Przygód będzie aktualizowana od razu po odblokowaniu nowych książek. Aktualizacja obejmuje także liczne poprawki misji.

Gra jest już dostępna na PC i Xbox. Premiera na PlayStation 5 zaplanowana jest na wiosnę przyszłego roku. Szczegółowe informacje o zawartości łatki można znaleźć w oficjalnych notatkach aktualizacyjnych.

Gaming Mode

Gaming Mode

Zapalony gracz i miłośnik technologii. Lubię grać zarówno na PC, jak i konsolach, ale moje największe odkrycie to Steam Deck.

Artykuły: 388
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x