RoboCop: Rogue City naprawia w pełnej wersji największy problem edycji na PC

Jeśli graliście w wersję demonstracyjną RoboCop: Rogue City na PC to napewno napotakaliście się na liczne przycinki podczas rozgrywki, których w żaden sposób nie udało się wyeliminować. Na szczęscie studio Teyon jeszcze przed oficjalną premiera zajęło się problemem i pozbyło się niepokojącego stutteringu.

[steam item = 1681430]

Dopiero dziś otrzymałem dostęp recenzencki do gry, więc moje wrażenia opiszę prawdopodobnie pod koniec tygodnia, jednak chciałem już teraz chciałem dać znać, że RoboCop: Rogue City działa zdecydowanie lepiej i jego oficjalny debiut powinen odbyć się bez większych problemów. Co więcej, sprawdziłem jak produkcja działa na Steam Decku i tu również poprawa wydajności jest widoczna na pierwszy rzut oka.

Według moich pierwszych testów, wychodzi na to, że w zależnosci od preferencji możecie spodziewać się całkiem solidnych 40 klatek na sekundę na najniższych ustawieniach graficznych lub 30 przy średnich detalach. Uprzedzam, że gra po maksymalnej redukcji jakości oprawy bardzo traci na jakości i budowanym nastroju, więc raczej zalecałbym zastanowić się na blokadą do 30.

RoboCop: Rogue City powinien spodobać się nie tylko miłośnikom uniwersum, a także wielu osobom, które z nostalgią wracają do czasów świetności tej marki. Moje pierwsze wrażenai zapowiadają, że to bardzo przyjemna strzelanka, która ma w sobie sporo klimatu i w dużym stopniu przypomina mi gry złotej PlayStation 2, jednak jest przy tym wystarczająco nowoczesna i ubrana w solidną oprawę wizualną.

Jestem niemal pewny, że dość chłodny odbiór w mediach będzie równie nieporporcjonalny do wrażeń samych graczy, jak w przypadku ostatniego Terminatora.


Paweł Mikulski

Paweł Mikulski

Zapalony gracz i miłośnik technologii. Lubię grać zarówno na PC, jak i konsolach, ale moje największe odkrycie to Steam Deck.

Artykuły: 297