Po crowdfundingowym sukcesie The Witch of Fern Island, polskie Enjoy Studio S.A. zapowiada nowy tytuł – Spooky Bay. Produkcja zadebiutuje na Kickstarterze jeszcze w tym roku, gdzie gracze będą mogli wesprzeć jej rozwój i pomóc w realizacji finalnej wersji.
Świat i zasady gry
Spooky Bay przeniesie graczy do nadmorskiego kurortu pełnego upiornych gości. Naszym zadaniem będzie zarządzanie własną knajpą, która przyciąga klientów o nietypowym wyglądzie i jeszcze bardziej niezwykłych preferencjach kulinarnych. Potwory o łuskach, gloniastych fryzurach i wyłupiastych oczach staną się codziennością, a ich apetyt będzie wyzwaniem dla każdego kucharza.
Dodatkowo naszymi zadaniami będą czynności takie jak zbieranie naczyń, mycie podłóg, siekanie składników, rozgrzewanie pieca, gotowanie wywarów i wydawanie posiłków. Wszystko to w granicach cierpliwości wybrednych klientów.
Zwiastun i wczesny dostęp
Zwiastun pokazujący proces “od kuchni” jest już dostępny. Karta gry jest już dostępna na Steam, gdzie tytuł zadebiutuje w ramach wczesnego dostępu na dalszym etapie produkcji.
„Spooky Bay to nie tylko gotowanie na czas – tworzymy pełną humoru przygodę w świecie pełnym surrealistycznych stworzeń. Każdy posiłek jest tutaj szkaradnym dziełem kulinarnej sztuki, a każdy upiorny gość dostarcza nowych wyzwań – ma własny gust i potrzeby. Jesteśmy pewni, że kampania na Kickstarterze, która wystartuje jeszcze w tym roku, pozwoli nam być świadkami powstawania wielu strasznie gościnnych kurortów” – Patryk Pietraszkiewicz, Game Director w Enjoy Studio.
Kluczowe elementy gry Spooky Bay:
- zbieranie składników prosto od lokalnych dostawców, takich jak sałatuchy, upyrki, hałasogrzyby i mięsne fałdy z roślin. Rozwijanie kulinarnych zdolności i nauka nowych przepisów będą kluczowe do zadowolenia klientów
- kontrola tempa i delegowanie zadań: gracze będą musieli zwracać uwagę na zegar i przydzielać obowiązki swoim sous-chefom. Możliwość gry solo lub w towarzystwie innych graczy zapewni różnorodność rozgrywki
- kurort odwiedzą goście z najodleglejszych zakątków świata, każdy z własnymi preferencjami i charakterystycznymi zachowaniami. Poznanie gustów klientów i pokonanie przeszkód w drodze po odbiór zamówienia będzie kluczowe
- każda wizyta klientów wiąże się z godziwą zapłatą, którą można przeznaczyć na nowe przybory kuchenne, ubrania, meble i dekoracje wnętrza
Tytuł tworzony jest z myślą o wydaniu na komputerach osobistych. Spooky Bay jest obecnie w fazie produkcji, którą zainteresowani gracze będą mogli wesprzeć poprzez kampanię na Kickstarterze już niebawem.